duminică, 14 iunie 2009

Spionand yahooul

Yaho messengerul este unul dintre cele mai vulnerabile progame folosite pentru comunicare.
Ce este mai greu de facut pentru un utilizator incepator este sa sparga parola de la mesenger, in rest se cam poate afla totul.
Iata doua siteuri care le folosesc pentru a afla una alta despre cei din lista mea de mesenger.
http://www.ymdecoder.com - este un site unde putem sa decodam arhivele de la messenger ale altora fara a le cunoaste parola. Tot ce avem nevoie este de aceste arhive, sa le punem pe acest site, care nu necesita inregistrare, si ne va arata toata discutia avuta de cel de la care am furat arhiva. Ideeal ar fi ca mesengerul lui sa fie setat sa pastreze arhivele chiar si dupa logoff. Trebuie sa avem cumva acces la directorul unde este instalat la el yahooul deoarece arhivele de la mesenger se pastreaza in C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\Profiles\numeprofil\Archive\Messages . Aceasta o putem face instaland un server de ftp pe acel calculator si sa dam share la tot C:-ul (recomand Filezila). Daca cel atacat este cu noi in retea putem sa incerca sa intram pe \\ip_lui\C$ cu user administrator fara parola.

Un alt site pe care-l folosesc mai des este http://www.invisible-scanner.com/ - cu acesta poti sa vezi cine sta pe invisible la tine in lista si nu numai. Eu mai mult il folosesc sa vad avatarele celor pe care nu ii am in lista. Sunt multe siteuri de aflat cine sta pe invizible dar asta mi s-a parut a fi cel mai stabil si exact.
Distractie placuta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu